شاهد رد من تامر حسنى على هجوم حلا شيحة عليه

نفى الفنان تامر حسنى، كل الاتهامات التى وجهتها له الفنانة حلا شيحة، بسبب مشاركتها فى أحدث أفلامه “مش أنا”، قائلا إن كل ما حدث كان بالاتفاق بينهما ولم يجبرها أحد على فعل ذلك، وتقاضت أجرا كبيرا على عملها بالفيلم، بل بالعكس هى من كانت تتهرب من الرد على تليفوناته من أجل التحضيرات الأخيرة للفيلم.

ونشر حسنى، بيانا إعلاميا، للتوضيح عبر حسابه الرسمى على “فيسبوك” قال فيه: “نهاركم جميل يا أغلى الناس.. الحقيقة عمرى ما بتخيل إنى أدخل فى نقاش بالشكل دا مع زميل بحترمه وكان فى بينا كل خير.. للتوضيح بما إنك يا حلا كتبتى بوست وأشركتى الجمهور الكريم معانا بدال ما كنتى تكلمينى شخصياً ونتناقش بينى وبينك، فأنا مضطر أرد هنا برضو.. أولاً أنا عمرى ما وعدتك إن الكليب مش هينزل دا محصلش أصلاً يا حلا مش أنا خالص اللى أوعد وأخلف”.

وتابع: “الحقيقة إنى احترمت كلامى معاكى ووعدتك أشيل مشاهد تانية طلبتيها وشيلتها بالفعل وشكرتينى عليها ولو حابه تفتكرى المشاهد اللى اتشالت بعد أذنك روحى شوفيها فى المونتاچ عند الأستاذ عمرو عاكف أو كلميه يبعتهالك كلها موجودة، وبعدين الفيلم بقالة 3 أسابيع فى السينمات والكليب موجود جوة الفيلم هو بالنسبالك الحرام إننا ننزل الكليب على اليوتيوب بس! إنما الكليب يتشاف جوه السينمات عادي؟ منطق غريب فعلاً يا حلا”.

 

اضف تعليق